Selam kızlar 5. Haftamda cok kasık agrısı yasadım yurtdısındayım doktor bana antibiyotik vermişti idrarda enfeksiyon bulunduğundan kullandım ve agrı gecti bu 7. Haftamız bulantı tiksinme bel agrısı cok oluyor Sizde durumlar nasıl Nasıl başa cıkabiliyorsunuz tiksinme ile