Idrarda protein kacagiyla birlikte tansiyon yukselmesi, anne ve bebegin ani olumleriyle sonuclanabiliyormus ( allah korusun) 36. Haftamdaym yaklasik 1 ay once idrarda protein cikti. Normalde 300 olmasi gereken deger bende 600du. Doktorm haftalik takibe basladi ve eger tansiyonun yukselirse derhal doguma alirim dedi. Ama cok sukur tnsiyonlarm hep norml cikti. Doktor hafif atlatiyorsun ama ben risk alamam bu konuda 37. Haftayi doldurmus bir bebek bizim icin zamaninda dogumdur dedi ve beni 1 hafta sonra doguma alicak. Inanilmaz korkuyorum sezeryn oluck ama yinede korkuyorm. 😔😔😔 napicagimi hic bilmiyirmmm