Sedaaydn Arkadaslar 31 haftaya girecem bu haftaya kadar hic catlaklarim olmamisti ama su son haftalarda karnimda kirmizi catlaklar olmaya basladi bana ne onerirsiniz lutfen yardimci olun moralim cok bozuldu 😔
Tugraninannesi Sedaaydn ilk baştan beri kullanman gerekirdi ama şimdi de badem yağı kakao yağı kullanabilirsin hiç biri olmazsa en basit vazelin sür
Thesra Sedaaydn Sarı kantaron yağının oluşmuş çatlak tedavisinde çok etkili olduğu rivayetler var hamilelikte kullanılırmı bilmiyorum ama doğum sonrası kullananlar aşırı memnunlarmış☺