Nefesinnannesi Arkadaşlar Merhaba bugün kontrolümde tansiyonun 14 8 çıktı hergün takip et dedi doktorum 3kere ölçtüm hep aynı çıkıyor boyle tansiyonu olupta doğumu nasıl gerceklestirdiniz?
Simgeeee Nefesinnannesi gebelik zehirlenmesi (preeklamsi) olabilir. Üzerine düş canım bunun, idrarda protein kaçağı varmı diye tahlillerini yaptır.
Grhn Nefesinnannesi canım normal doğum yaptırmıyorlar yüksel olunca bildiğim kadarıyla. Çok yüksek değil ama düşükde değil 11 lerde 12 lerde olsa daha iyi.
tubizm Nefesinnannesi bende de vardi canim 32 de basladi 14/10 15/10 falan oluyodu gunde 3 kez ilac içiyorum, 12/8 lere yeni indik şükür. idrar ve kanda bisey cikmadi. simdi 33+4üm
Nefesinnannesi Simgeeee Doktorum kan tahliliyle İdrar tahlili istedi yaptırdım fakat bir dahaki kontrolüm 26sinda o zamana kadar her gün tansiyon takibi yap dedi 🙄🤔
Adige09 Nefesinnannesi saglik ocaklarında dahi protein kacagina bakılıyor hemen yaptirmalisiniz cok yuksek degil ama üst sınırda dikkat !!!
Nefesinnannesi Grhn Bende öyle biliyorum canım doktorumda doğumla ilgili bişey demedi ama kafama takıldı işte tansiyonu takip et diyince 🙄
gamzosgamzos Benim tansiyonum var ve gunde 3 kere ilac kullaniyorum dogum sekli olarak sezaryene karar verdik
gamzosgamzos Nefesinnannesi 30. Haftada istege bagli olmak istedigimi soyledim doktorumda tansiyondan dolayi bende normal onermiyorum dedi 😊
Aysnr_dvrnefe 13 gün önce tansiyon sebebiyle doğum yaptım sezeryanla.. 10 gün küvezde kaldı bebeğim. Şuan sağlıklıyız şükür 34+6 da doğdu. Son anda doğmadan bir tane ciğer geliştirici iğne vurdular İkincisini vurulamadan doğum yaptım. Lütfen ihmal etmeyiinn
Nefesinnannesi Aysnr_dvrnefe Bende ondan korkuyorum canım ya çok tedirgin oldum bakalım hergün 3 saatte bir tansiyonumu ölcüyorum inşallah düşer düşmezse haftaya giderim tekrar doktoruma
Nefesinnannesi Mihri23 Herkeste farklı olur ama ben tansiyonum yükseldiğini ensemden ağrı girince hissediyorum kafam sanki kocaman oluyor gözlerim ağrıyor o şekilde hissediyorum
Nefesinnannesi gamzosgamzos Bende bir dahaki gidişimde soylicem canım eğer tansiyonum düşmezse sezeryan istediğimi inşallah düşerde normal yaparım 😊