Derinimsi canim ben soğan kürüne başladım bir kaç gün içtim sonra bıraktım. O ay o kadar kötü bir adet oldum ki anlatamam sana. Aşırı agriliydi. Sonra pişman oldum bıraktığıma. Demek ki Bir etki yaptı diye. Bir daha ki ay tamamen 15 gün aralıksız sabah akşam uyguladım. O ay zaten adet olmadım hamilemiymisim. Etkisine çok inanıyorum bu yüzden. Tavsiye ederim. Ama ben de kist vardi. Kistlere iyi geldigini soyluyordu herkes. Sıkıntım buydu. Yani sen yine de araştır baya. Yanlış da yönlendirmek istemem seni.