E harika bir kahvaltı zaten doktorlarda hamileyim diye iki kişilik beslenmeyi diyor bebeğin senin yediklerinden alabileceğini aliyor. Sık sık az şeyler yemek daha sağlıklı ben beğendim böyle devam et başka ne yicen ki zaten dünyaları yemeye gerek yok💪