Aysbrk Asla ama asla önermiyorum sultanbeyli ersoyu sezeryan yanlısı doktor dolu içi ve siz hiç anlamadan kendinizi sedyede buluyorsunuz ne yazıkki
Aysbrk Esra2434 kendi doktorum pınar yıldızdı ve iyi bir doktordu. Ama arayınca vs hiç bir doktor gelmiyor. Kim varsa o doğuruyor. Özele boşuna para veriyoruz sanki doktorumuz gelsin doğumumuza diye veriyoruz ama hastanede o prosedür yok gelmiyor doktorlar o yüzden. Doğumumu ise nöbetçi doktor yaptı. Günel akbuluttu ismi doğumdan 2 yıl sonra öğrendim adını da. bi kaç saat ise kendisinden nefret etmem için yetti 😡
Eeddaaa Ben Sultanbeyli de saygı ya gidiyorum ebru ağır demir gayet de memnunum, ersoy eskiden iyiydi şimdi devletten farkı kalmadı boşuna paranı harcama oraya derim. Doktorun kim ve muayenesi ne kadar