Aysgl0404 her hastaneden memnun kalıp kalmayan çok var herkesin beklentisi aynı olmadığı için. Ben eski adıyla Konak hastanesine gidiyordum memnun olan kadar olmayan arkadaşlarım vardı sonrasında doktorum beyhekime geçti hastaneden dolayı hemen karar veremedim ama sonrasında ekimden beri beyhekime gidiyorum bana gidince daha iç açıcı geldi hem çalışanlar hem hastane olsun, odalarınada baktığımda gayet temiz düzenli hoştu, inşallah memnun kalırız önemli olan yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almak☺️