Emineasil1 Bugün detaylı ultrasonda doktorum sağ uterin arterin yüksek olmasi gibi bir cümle kurdu . Daha sonra hipertansiyon riski olabileceğini söyledi . Daha önce bununla karşılaşan veya daha detayli bilgisi olan var mı ?
Mervezumra Emineasil1 tuzlu yememelo bol su icmeli surekli tansiyon takibi yapmali cunku cok cok onemli bir konu iyi bir doktora devam etmeli sık sık kontrol altinda olmali
Deletedmom2224 Emineasil1 sanırım sağ arter de direnç var dedi. Bu preeklampsi riskini gösterir ama korkmayın tek taraflı direnç genelde zarar vermez hatta 28. Haftaya kadar kaybolabilir bile ama tavsiyem daha çok bilgilenmeniz doktorunuzdan daha detaylı anlatmasını isteyebilirsiniz
Aydaa Emineasil1 ben yaşıyorum şuan 🙋🏻♀️ 34. Haftamda tansiyonum bir anda yükseldi ve hastanede bir gün yattım. 2 haftadır tansiyon ilacı kullanıyorum ve pazartesi 37+1’de sezaryen olucam inşallah. Çok dikkat edin ve mutlaka bol su için.