Tugba0410 Kizlar bebis beşiklerinizi nasil tercih ediyorsunuz ben ilk olarak bu sepet beşikleri düşünüyorum sizce kullanisli mi sizin tercihiniz nedir ??
deletedmom01 Tugba0410 büyüyen besik alicam bide şifonyer alicam 😊😊 nisanda siparis vericez bakalım 😊😊
Pero Tugba0410 bende büyüyen beşik istyorum ilerisi için hem kullanışlı hem yer kaplama fazlalık yapma durumu olmaz diye düşündüm ama bide şu küçk babynestlerden yaptrsam mı diye kararszm
Melekzehrakk Ben aldım beşigimi sepet besik 1 yasına kadar kullanılıyo kullanıslı olmuyor pek ben buyuyen beşik aldım tevsiye ediyorum 5 yasa kadar yatabılıyomus fiyat olarak da 500e aldım
Tugba0410 Melekzehrakk. İlk olarak sepet besik bencede iyi ya 1 yaşına kadar kullaniliyorsada guzel yani sonrasinda buyuyen besikler mantikli geliyor 😂
Heather Park beşik ve anne yanı ahşap arasındayım. Sepet düşünmüyorum kullanım süresi kısa geliyor bana. Şekli çok güzel cazibeli ama bebek büyüdüğünde kullanılamayak birşey😊
Nurayy28 Kizlar instagramda gördüm bende sepet beşik istiyorum ilk bebegim çünkü sabitleme kolu vardi 1 yasa kadar kullanilir herhalde öyle dusuyorum🤔💕
Durukayra Tugba0410 nasip olursa park yatak almayı düşünüyorum bide bebek odası alıcam inşaAllah ☺park yatağıda uzun süre kullanabilsin ve istedigim heryere götürebilmek icin almayı düşünüyorum.