Eliisss yaptırmak istememek değil aslında kafam karıştı sağlık ocagindkai hemşire ben olsam yaptirmam sadece açlık tokluk şekerine baktırırım bide yemekten sonra tokluk şekerine baktırırım dedi sonra ben kan verdim sınırda cıktı açlık tokluk iki doktora gidiyorum biri özelde biri devlette özeldeki doktor tahlillere baktı bisey demedi geçen hafta gittim yaptır yada yaptirma konusu geçmedi yani devlete gittim normal kontrol diye o tahlil falan gormeden günü gelmiş yaptır vs dedi bend3 doğumu özelde yapicam ona sormadan bisey yapmak istemiyorum ve bu konuda çok kararsız kaldım yaptıranlar olduğu kadar yaptirmayanlarda var dediğim gibi özeldeki doktora sorup karar vericem uzun oldu helal edin hakkınızı 🙏