Selinsu Kizlar göbeğim kasindi kasiyorum ama sanki his kaybi var boyle uyusuk gibi karincalanmis gibi bi his oluyo niye anlamadim
YudummmSu Selinsu kaç haftalıksınız? Ben bugün çok yoruldum bende uyuşukluk hissettim dinlenince geçti belki sizde kendinizi yorduysanız ondan olmuştur
Suramtl Selinsu benimde var karnımjn üstğnde özellikle bende 33+4 üm.bebek büyüyor ve karın genişliyor o yüzden uyuşukluk oluyormuş doktorum dedi.yani bebeğin kıpırdıyorsa bir sorun yok.bana böyle dedi doktorum