Ben 19. Haftada yaptırdım şuan çok erken yaptırdığımı düşünüyorum 😣 banada bebeği besleyen damarın dar olduğunu söyledi. Ama doktor gördü şuan erken olduğu için öyle birşey çıktı dedi
Doktor 21 22 de önerdi ama çalıştığım için işyerinden sürekli gidemiyorum o yüzden bugün yaptırmak zorunda kaldım. Bebek büyüdükçe o damar genişliyor dedi