Kızlar kasıklarımda sızlama var özellik le şuan sol kasigimda ama ara ara oluyo sızlama ve alt tarafa doğru arada bi dürtme gibi ne bilim nasıl desem bıçak saplanması gibi bişey oluyo normal mi ki doktoruma sorucam yarin ama sizede bi sorayim dedim yaşayan var mi bu durumu enfeksiyon felan olabilir mi