Sum50 Hayırlı akşamlar 23. Haftalık hamileyim ve yaklaşık 12 saattir bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim bu haftalarda normal mi evham yapmak istemiyorum ama doktora gitmeli miyim hemen
Mervezumra Sum50 benxe normal cunku o haftalarda zaten net hissedilmiyor ama daha uzun sure olursa bir doktora gidip yada saglik ocağında kalp atisini dinleyin
Ygmrbrsakky Sum50 çok normal tatlım hissetmemen henüz küçük olduğu için hissedeme bilirsin her zaman ben 31+4 oldum daha yeni hareket takip edebiliyorum 30hafta öncesinde bazen hissediyor bazen hiç hissetmiyordum
Sum50 Mervezumra internetten baktım çok korkunç şeyler yazıyor sabah sağlık ocağına gideyim o halde çok teşekkürler
Mervezumra Sum50 internete basim ağrıyor diye yazsak kansersin diye sonuc cikiyor korkmayin ama ihmalde etmeyin tai cikolata filan yiyin sol tarafiniza yatin bir bakalim dinlenin sabah gidersiniz saglik ocagina iciniz rahatlar