Merhaba arkadaslar son adet 30 ekim beta 365ten 4 gun sonra 414 e cikti bugun progesteron 14tu bir hafta once bugün 2 ye düşmüş doktor kese var ama yalanci kese de olabilir dedi kadam cok karışık böyle olup saglikli gebelik geciren var mi acaba 🙄 Progesteronun düşmesi kötü galiba degil mi simdiden teşekkürler