Bu arada benimkide hep sınırda .hiç kilosu önde giden bir bebek değildi.taki zeytini keşfedene kadar.yaşı epey büyük bir teyze zeytin ye kızım demişti.ekşi yeşil zeytinleri aklıma geldikçe agzıma atıyorum.kilo durumumuz değişti.artık daha iyi gidiyoruz.doğanın mucizesi zeytinde ,bir hikmet var demekki.