24+4 haftalık hamileyim arkadaşlar saçlarımı sarı kullanırdım hep ama şimdi uzadı berbat bi hale girdi çok şükür herseye tabi ama kendimi cok cirkin hissediorum cok kilo da aldım zaten bir kıyafetim bile olmuyo bana evden ckmak istemiyorum aynaya bakmak istemiyorum. Hamileyken saçlarını boyatanlar bana fikir verebilir mi acaba?