Gamm Merhaba anneler:) ikiz hamile olup en fazla kaç haftayı gördünüz merak ediyorum. Bugün doktorum iyi gidiyo 39 u da bekLeyelim böyle giderse dedi. Daha önce 37 bitince alırız diyordu hep. 32 haftalığım bu arada :)
Tgb2310 Gamm dırduğu uere kadar durdurıyorlar xnm senin ve bebekler için bi sıkıntı olmadığı sürece. Dr 39 u görürrz belki demiş ama aniden 37 falansuyun gelebilir.ama 39 hiç duymadım38 duymuştum
Rabiakerem Gamm ilk defa 39 duyuyuyorm en fazla 38e kadar tutuyo doktorlar çnkü sorası riskli die biliyorum bnm 36+2 oldu çok şükür pazartesi kontrolüm var büyük ihtimal doğuma alıcaklar 37 oluyorız nerdyse daha fazla tutucaklarını sanmıyorum
Hacer_ikiz_gebe Gamm bi tanıdıgım 39. Haftada bormal doğum yapmış ikizlerini bende cok sasırmıştım sağlıkla gelsinler darısı basımıza o haftaları bizde görürüz inşallah
Gamm TwinsmomDA çok çabuk geçiyor o haftalardan sonrası imşallah sorunsuz bi hamilelik geçirirsiniz :))))
Gamm Tgb2310 Allah korusun ya inşallah gelmez hiç bi sıkıntı yaşamadım şimdiye kadar şükür çatlağım bile yoktu ama şimdi olmuş bianda sabah yoktu şok oldum 🤷🏻♀️
Gamm Rabiakerem herhangi bi sıkıntınız var mo beklememek için yoksa çekimi tamam yeter mi dedi? Şimdiye kadar hep 37 bitsin diye konuştuk ama bugün öyle dedi on gün sonda tekrar bi nst ye gircem. Bi de karnın hiç çatlamamış dedi sabah akşam bi geldim her yerim kırmızı çatlamış korktum bianda büyücek karnım herhalde
Rabiakerem Gamm yani bi sıkıntı oldunu sölemediler ama 37 ye kadar bekleyelim dediler 37den sora alırlar heralde artk bide normal doğum diyorlar bakalım hayırlısı
TwinsmomDA Gamm bu arada geçen burda bi bayan doğum yaptı 39. Haftada normal doğum yazıyordu okumuştum. İnsallah sende sağlıkla alırsın bebisleri
Gamm TwinsmomDA valla normal doğumda gözüm yok Sağlıkla gelsinler de ama hem beklesinler 39 40 diyorum hem beş yıldır hamile hissediyorum kendimi onun yorgunluğu var zor süreçler gerçekten
TwinsmomDA Gamm Allah yardımcın olsun sonrası da biraz zorlayıcı olcak benm korkumda orası nasıl yapcaz diye hayırlısı herseyin 🤲
Gamm Valla biz hiç doğumla ilgili konuşmuyoruz bebekler karar vericek dedik bi daha da açılmadı sorsam mı acaba tekrar erken mi daha Hacer_ikiz_gebe Rabiakerem Hacer_ikiz_gebe
Hacer_ikiz_gebe Gamm bende doktorunla hiç konuşmadım doğumu ne olacagı belli olmaz zaten 32 33 e falan gelirsek konusuruz inşallah
Bebeklerim- Genellikle doktorlar 37 den sonra bekletmeyi tercih etmiyolar ikizleri ama hayırlısı olsun canım hakkında bizim rahim kısalgımız var ama 30 u görebildik hamd olsun en fazla 36-37 arasında alırlar durabilirsek doktorum öyle dedi
Edakarahan Bebeklerim- merhaba ben de 34 haftalik ikizlere hamileyim 30. Haftadan itibaren rahim agzi kisaligim var on gun once 22 mm e kadar dusmustu pzartesi kontrolum var bakalim ne kadar daha dayanicaklar doktor ne soylicek ben de merak ediyorum. Senin rahim agzi boyun kac mm canim
Gamm Bebeklerim- benimde gözüm yok gerçekten 39 da filan sağlıklı olsunlar biraz kiloları iyi olsun istiyorum zaten zorlamaya başladı keşke iyi olsalar küveze girmcek olsalar daha erken de olur 34 olduk bizde nerdeyse
ayseilyas Gamm bn 12 haftalkken ogrendim ikiz oldgunu 4 hafta snra birini kabttim suan 37haftalgm bu bebgmn drumu iyi