25+4 üz bugün . rahattım aslında . dün düştüm kötü bir şekilde . çok şükür bebeğim iyiymiş suyu rahim ağzı falan hersey normalmiş ama tedbir amaçlı 3 tane iğne verdi . biraz korkulu geçti dün ama çok şükür bugün iyiyim dinlenme aşamasındayım şuan dua edin bana olur mu ❤