Prensannesii38 Iyı Aksamlar Annişler 15 haftadayız kullandıgınız vıtamın veya onemlı bırsey varmı emı bu haftalarda aceba 😌
gzmuygn Kardelenyigit decavit kullan sağlık ocağında yazıyorlar zaten eczaneden direkt te alabilirsin doktor değişene kadar kullan herkese verilen klasik vitamin ☺️
CeylanAsena 14+6 yım ben decavit ve ferrum kullanıyorum decavit vitamin hapı ferrum kan hapı ikisinede 12. Haftamda başladım
Prensannesii38 CeylanAsena ocean mummy markalı seyı verdı doktorum bıde aymı marka bas agrım oldugu ıcın magnezyum yazdı ama bu sızın dedıgınızden farklı bıseymı bılmıyorum kı kafam karıstı 🤷♀️