gelin_34 aynur hocaya yillarca gittim sonuç alamadım ve gebe kaldigimda gittim.benim çocuğumu kalp atışı yok diye boş gebelik dış gebelik diye fakülteye yolladı ve daha sonra tekrar gittim gebeliğin devam ediyormu diye benimle resmen dalga gecer gibi davrandı çocuğun dowsendorumlu dedi burun kemiğinden küçük diye ...........ve bırakıp doktora geçtim hiç memlun kalmadım anliycan riskli gebelere hiç bakmıyor başından atıyor
en basiti bu yorum mesela 😣 eski postlarda çok var 🤦♀️