Didonna Kızlar normal doğum hesaplamasina gore 07.05 tabi ben sezeryan yapicam bir türlü eşimle net tarihi bulmadık sezeryan normal doğumdan kaç hafta önce oluyor...
Gizemabc Didonna bebegin gelisimi iyiyse genelde 1 hafta 10 gun once aliyorlarmis. Ben 38.6da sezaryen olacagim mesela
Esrayldz Didonna sizden 2 gün sonrada benim doğumum kızımı kucağıma alacağım nasipse sağlıklı sıhhatli gelsinler .🤗 Sezeryana bu kadar erken nasıl karar veriyorlar bende bel fıtığı var normal istiyorum ama doktor son zamanlarda belli olur dedi
Didonna Esrayldz önceki doğumum sezeryandi ama gelişim geriliği olduğu için erken aldılar olması gereken tarihten önce o yüzden sezeryan olacağımızı biliyoruz ama olması gereken tarihi bilmiyoruz Esrayldz