sevval55 Rabiaa17 bebekonfor sitesinden sepet besik aldım 450 tl idi evde kurduk cok guzel hemende geldi
Emofoise Rabiaa17 ben canım instagramdan baby.homes çok da memnun kaldım kurdum henüz kullanmadık bebiş doğmadığı için ama kalite ve tekstil ürünleri kaliteli
Crescent96 Rabiaa17 İnstagram da Bebekonfor sayfasından aldık demonte şekilde geliyor kolaylıkla kurulumunu sağladık tavsiye ederim. ☺️
AyselAlper Heynerbeşikten aldim. Kurduk gayet güzel oldu. Ben kendi sayfasindan aldim ama hepsi burada da ve diger satis sayfalarimda da var. Sık sık indirime giriyor takip edebilirsin.
Acemiveyalnizanne AyselAlper bizde heyner aldık kurduk ama kullanmadık. Siz kullandınız mı memnun musunuz?
elayf ben de heyner aldim kendi sitesinden uyku setiyle birlikte çok güzel ve sağlama benziyor beyazinda kokusunun çıkması biraz zaman aldi ama 2 hafta falan havalandirdim
Blackmom Balimkiz https://i.hizliresim.com/va3p1A.jpg bu şekilde oluyor mu acaba ? Yani en aşağı kadar kademesi iniyor mu ?
Gamze8001 Rabiaa17 alyansbebe beşik bebekodası istegramdan aldım büyüyen beşik içinde beşik yatak ve cibindilik 590 aldık incele derim cnm
Sibel2344 Rabiaa17 ben aldim yatağını ayrı almak gerekiyor ama çok uygun görüntüsü ve kalitesi de güzel.kurulum çok basit https://www.hepsiburada.com/babybee-sallanir-ergonomik-ahsap-besik-60-x-120-cm-p-HBV00000KUZ0P?magaza=Hepsiburada