Herkese merhaba,
İlk defa bir konu başlığı açıyorum ve sizlerden deneyimlerinizi, fikirlerinizi bekliyorum.
Bugün 38+1 im ve çatı muayenemi oldum. Doktorum normal doğum yapabileceğimi, çatımın müsait olduğunu ve 1 cm açıklık olduğunu söyledi. Bu arada ben zaten başından beri normal doğum istiyordum.
Yalnız bu açılma ne kadar sürede ilerler, doğum ne zaman başlar çok merak ediyorum. Bugün doktorum 1 parmak açıklık var dediğinden beri acaba oğlum ne zaman gelecek diye düşünüp duruyorum.
Fikirleriniz neler, ne kadar sürer doğum aşamasına gelip 4-5cm i bulması?
şimdiden teşekkürler🙏