Merhaba arkadaslar 11+6 haftalık hamileyim bugun doktor kontrolum vardi 2 li test yapilicagini soylediler ultrasyonda bebegin oynamadigini kucuk olduğunu haftaya tekrar gel dedi bu arada fakulteye gidiyorum ne ultrasyondan gosteriyorlar nede kalp atisini dinletiyorlar kafama takildi boyle olan varmi sizce neden oynamamistir