Yanlış yönlendirmek istemem ama sanırım oluyor, kontrol edilmeli yani. Benimde tansiyonum çok düşük seyrediyor doktora sorduğumda yüksek olunca tedavi uyguluyoruz, kontrol altında olması gerekiyor bazı durumlarda bebekte gelişim geriliği yapabiliyor demişti. Sorununuz var ise mutlaka kontrol edin/ettirin 💖