7haftalık hamileyim doktora geçen hafta gittim ilk kez ve tahliller istedi yaptırdım, bugün sonuçlar çıkmış öylesine bir bakayım dedim moralim bozuldu.
Anti RubellaIgg pozitif çıkmış değerim 114.90
Anti RubellaIgm ise negatif değerim 0.16
bu ne demek oluyor bilgisi olan var mı ? :(
internetten saçma sapan şeyler okudum kafam hepten karıştı bilen ve ya başına gelen paylaşabir mi?