Baloglum93 Doktoruma şeker yükleme yapmıyoruz açlık tokluk bakıyoruz dedi yaptırdım açlık 82 tokluk 106 çıktı normal mi ? Doktoruma haftaya salı gidiyoruz şuan 29+5 iz
Seda_123 Baloglum93 Evet normal canım benimde açlık o civarlardaydı toklukta 97 idi benimde doktorum şeker yüklemesi istemedi
Baloglum93 Susamanne çok şükür baya korkmuştum şüphelerim vardı yemekten sonra gözlerim kararıyor bayginlik hissi geliyor kulaklarım sağır oluyodu