Kadriye-melek1 Kızlar nasılsınız normal doğum yapacak olanlar vardır aranızda artık gelse diyorum sağlıklısından görmeden özlüyorum yarın 37 oluyoruz kısmetse ♥️🙏🏻
Gizemabc Kadriye-melek1 38.1 haftadayim🥴 37de izne ayrildim. O gunden beri daha bir rahatim yok. Isler zorlasiyor valla🤦🏽♀️
Kadriye-melek1 Gizemabc iş güç bende yapamıyorum iyce yuvarlandım 😂 görümcem geldi yardıma onla beraber yapıyoruz . Artık bi rahatlama hissi istiyorum bende gelsin de rahat yatıp kalkarız en azından diyorum . Nefes almak güç oldu