tekin8435 Bayanlar 6+2 gebeyim.Doktorum önümüzdeki hafta kalp atışı için tekrar gelmemi söyledi.Sizler kaçıncı haftada duydunuz bebislerinizi?
Ayisigi tekin8435 merhaba ben 6+4 de duymuştum kimisi geç duyabiliyor 9.haftaya kdr normal dur blyorum
Babyone tekin8435 canım 7. Haftada duyuluyo ama gec dollenme olduysa bu suan bılınmedıgı ıcın 8 veya 9 uncu haftada da duyabılırsn. Zaten kesenın ıcınde bebek olup olmadıfı hemen anlasılıyo . Azcık sabret ınsallah erkenden duyarsn ❤️❤️❤️
Bebikonunannesi Bende 7+1 de duydum. 6. Haftada gittiğimde 1 hafta daha bekleyelim iyice duymak için demişti doktorum. Çok güzel bir duygu Allah herkese yaşatsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻