Beybitooo Akıntı icin idrar verdim bakabilir misiniz anlayan varsa https://i.hizliresim.com/yGkE9L.jpg
Beybitooo _HB_ akıntı icin vermiştim de suyu azaltinca enfeksiyon çıkıyor ama baska bisey yok değil mi ??
Beybitooo Merve5467 akıntı icin vermiştim de suyu azaltinca enfeksiyon çıkıyor ama baska bisey yok değil mi ??
Beybitooo Nursen60 akıntı icin vermiştim de suyu azaltinca enfeksiyon çıkıyor ama baska bisey yok değil mi ??
busrasahinn Beybitooo yok sanırım canım çok da anlamıyorum ama lökosit enfeksiyon demek bakteri de çıkmış ama kasintin varmi
Nursen60 Beybitooo yok. Cnm çok önmli değil bu bnm de bayadır var Salı günü güne gtcem inşllh geçmiştir
Sinemmdru Beybitooo çok az enfeksiyon çıkmış idrarda bol su tüketin doktorunuz belki tek kullanımlık şaselerden verir kullanırsınız geçmiş olsun ☺️