Goncagl Elly iki gün önce acile gitmiştim 36+2ydik 2.886 gr 46 cm de boy demişti doktor cinsiyetimiz kız 👧☺
Iremzaim Elly benim de 35. Haftada 2400 çıkmıştı ve doktorum biraz geriden geliyor dedi, o günden beri hergün 1 litre günlük süt içiyorum ve bugün 38+1 de 3200 çıktı kilosu 🤗 hergün süt için, son aylarda bebeğe en güzel kilo aldıran şey sütmüş
Tgckync 35 de 3500 gr 50 cm di. 36 da gittigimde 3800 gr 51 cm oldu. Simdi 36+5 olduk valla benimki çok şişko 😂😂😂nasil dogurcam ben bu cocugu diye kara kara düşünüyorm 🤦🏻♀️
Elly Önemli olan sanırım hepsinin sağlıkla dünya gelmesi 🙏 bu arada bizim ki de erkek. Doktorda protein ağırlıklı beslen dedi sanırım süt ve proteine yüklenirsem biraz daha toparlar