shrbrk valla seni üzmek istemem ama ben bu durumdan cekıyorum 1 aydır. 30 hafta olcaz yarın. Şeker yüklemesinden sonra diyetisyen ve doktorumla diyete basladık 2 hafta diyet yapıp her gun defalarca seker ölctüm ama malesef düşmedi. Sonuc olarak 2 haftadır şeker ilacı kullanıyorum. İnsülinden ziyade benim doktorum ilaç verdi. Ama şeker hastaları bilir şeker ilacı ani şeker düşmelerine sebep oluyo. Bu yuzden surekli saglıklı bişeyler atıstırıyorum su an öğün aralarında. Yoksa sekerim 50 ye düşüyo ve bayılmak üzere oluyorum. Cok zor allah dusmanıma yasatmasın diyorum hep, hem hamileliğin zorlukları basladı bu haftalarda hemde şeker sıkıntıları daha fazla yoruyo😢 insallah diyetle düşer seninki. Ama sakın ihmal etme bebeğin saglıgı için cok önemli.