Gzmyldrm benimde hep karnım çok şişiyordu tam WC ye çıkamıyordum karnımda kasıklarımda batma oluyordu çok fazla yürüyemiyordum sağlık ocağına tahlil verdim yüksek enfeksiyon çıktı dr um a hemen gittim erken doğum ve amniyom sıvısında azalma olur dediler dr şasee verdi bir kullanımlık antibiyotik o kadar iyi geldi ki resmen karnım indi batma gitti ama kültür testi de verdim sonucunu bekliyorum ihmal etmemen beklememen bir durum takipli olmanı tavsiye ederim