Mlke Arkadaşlar ben bugün test yaptım 4 damla diyor testin kullanma talimatında damlattim kırmızı oldu test çubuğu böyle aşırı damlatmış gibi kurusun diye kenara biraktim sonra resimdeki gibi olmus bakar mısınız?
Papatyam2017 Mlke bende bu testten yapmıştım 5 gün vardı adetime ama pozitif gösterdi su an 2 aylık hamileyim
Mlke Cokokuyan_dorukusunannesi48 bugün öylesine yapmıştım ilaç almaya gidince eczaneye testte aldım eve gelince albi olduğunu gördüm güvenilir değil diye duymuştum adet geçmeden kan vermeyecek canım çok 0 i gördüm yoruldum artik
Mlke Melikeb19 Bende öyle okumuştum burada sizlere danışmak istedim canım bende sevinmedim açıkçası 🤗
Mlke Deletedmom124 daha 8 günüm var canım birde test te çok güvenemedim ben ya ilk damlayınca kıpkırmızı oldu tuhaftı bi 😁
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Mlke Anladım canım stres yapma bekle bakalım gönlüne göre olsun inşallah🙏🏻
Melikeb19 Mlke yoktur demedim canımm benim iki gebeliğimi de olmasına ve günü baya geçmesine rağmen göstermedi en güzeli kan testi yaptırmak yada bir iki markayla daha denemek test yaptırana kadar inşallah vardır bebiş 😍
__birafitap__ Mlke kız güven pozitifken yanlis olma ihtimali azken negatifken çok oluyor yani çok az ihtimalle yanlıştır besbelli yani çizgi 😍❤😍❤😍❤
Mlke Deletedmom124 aynı sebepten aaa dedim bi tuhaf değil mi kendi kendime 😂😂 bir tane daha var elimde sabah ilk idrarla da yapicam bakalım ne çıkacak 🤔
hemsireanaa Ben albi ile öğrendim hamileliğimi canım hem de tüp bebekti ve gününden çok önce test yapmıştım
Mlke hemsireanaa ayyy 😍inşallah canım benim inşallah 16 aydır bekliyorum bu ay umrumda da değildi açıkçası olursa sürpriz 😍😍
Mlke Cokokuyan_dorukusunannesi48 aminin canım benim allah isteyen herkese hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin insallah😍🙏🙏
Mlke Melikeb19 anladım canım 🤗 inşallah canım benim inşallah 😍😍 yarın yapayım bakalım ona göre başka test alırım bakalım 🤗
Mlke __birafitap__ ay inşallah canım inşallah bu güzel habere çok ihtiyacımız var 😍😍 16 aydır onu bekliyoruz allahım isteyen herkese nasip etsin hayırlı zamanda sağlıkla evlatlar 🙏🙏🙏 bu gidişle sabah da testte pozitif görürsem eşim uyurken hastaneye gidip gelicem😍😍😍