Mdl Haftaya yeni girdim. Kireçlenme varmış. Doğum yaklaştığı için çok büyük bir sorun olmadığını söylüyor doktor ama. Öyle olunca 40. haftayı beklemez diyor. Bunu engellemek için yapılabilecek bir şey var mı acaba biliyor musunuz