Şeker yüklemesi testim temiz çıktı. Ama bu gidişimde bebeğin suyu biraz fazla, diyet yap dedi doktor? Biraz fazla kilo aldım ondan mı acaba? İki hafta sonraya kontrolüm var ama akşamları diyeti biraz bozuyorum dayanamıyorum. Çok korkuyorum bi şey olur mu? Bu durumu yaşayan var mı?