Ben de kullanıyorum 7,90 a çıkmıştı şimdi 4 e indi 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var. Bu ilaç hormon ilacı ve bebeğe geçen bir ilaç değil. Bunu bana hem takipte olduğum dahiliye hem de kadın doğum doktorum söyledi. İçmezseniz zararı var o yüzden düzenli için hatta sabah ilk işiniz olsun