Selam kızlar son adet tarihim 16 kasım 2019. 9 aralıkta göğüs sokulmasıyla akşam devlet hastanesine acile gittim kan aldılar beta hcg de almışlar ve sonuç 9.14 çıktı. Doktor hamilesinde diyemem değilsinde diyemem dedi perşembe bidaha yaptır dedi. Bu sonuç çıktığında adetime 11 gün vardı daha. Bugün yani perşembe özel hastaneye gidip kan testine baktırdığım da ise sonuç 1.20 ydi. Yani negatif Adetime hala 7 gün var bu neydi şimdi ben anlamadım böyle bir durum yaşayan oldu mu? Yardımcı olabilir misiniz♥️