Arkadaşlar merhaba. Ben Şanlıurfada görev yapıyorum.Malesef bebeğime bakacak kimsem yok,çok zor durumdayım.Heyet raporu almam lazim ama tanıdık hastane personeli de yok.Rapor alabilecegim bi hastane veya doktor tavsiyesi olan var mı? daha önce alan vardır belki aranizda.son care buraya yaziyorum,insallah yardimci olacak birini bulurum.😔😔😔😔