AltnkranBsraa Merhaba arkadaşlar ben 6 haftalık hamileyim tsh çok yüksek çıktı yerimden kalkamıyorum hep yatıyorum çok büyük bir halsizlik var acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu
Obsesifk AltnkranBsraa halsizliğin hamileliğin ilk zamanlarında gayet normal endişe etme ilacını kullan 🙂
AlevCan Ben 7. Haftadan beri kullanıyorum benmde tsh yüksek şu anda 24. Haftadayım ayda bir kontrole gidiyorum sakın ihmal etme yüksek olursa bebeğin beyin gelişimini inanılmaz etkiliyor Allah korusun kalbi bile durablir
AltnkranBsraa 7.80 falan çıktı aynen ilaç kullanmaya başladım bakalım ama butun gun kalkmadan yatıyorum hiçbir şey yapamıyorum sizce normal mi
Gmst AltnkranBsraa benim de 28.haftada yukseldi. Levotiron 25 mg basladim. Ama o halsizligin hamilelikten kaynaklaniyo bence. Cabuk kontrol altina alinan bi durum o yuzden korkun olmasin. Duzenli tahlillerini yaptirdigin surece sorun olmaz insallah. Saglikla dogsun bebegin.