Hanımlar merhaba 😊 benim gebelikten oncede sürekli yaşadığım boğaz enfeksiyonu var . Mevsim durumundan dolayı yine tekrar edecek kaşıntı ve yanmalar var az az. Onceden strepsils pastil kullanırdım ben simdi de kullanabilir miyim acaba erkenden önlem almak istiyorum cünkü sıcak su ıhlamur vs iciyorum ama yetmiycek biliyorum😊 kullanan var mı önerileriniz neler acaba😊