Havvanurbayram03 Bebeğinizin ismini ne koyacaksınız hamiş anneler ben çok kararsızım ve isim bulmakta çok zor
MelekEzgi Havvanurbayram03 Üçüde çok güzel isimler. Seçemedim. 🤣 Benimde aklımda 3 isim var ama hala önerilere açığım. 🙈
Havvanurbayram03 Sizlerde varsa güzel isim paylaşır mısınız bilgi amaçlı Ilknur_emin çok güzelmiş inş adıyla yaşar
Gzemarss 2017 den beri her kiz bebeğin adı alya oldu ya😆 zümra zühre beril cok hoş şüheda aybuke elçin ecrin
Havvanurbayram03 Bide bn güzel isim olsun istiyorum ve eski isim istemiyorum yorum yapanlara tşk ediyrum bu sayade isim konusu daha kolaylaşıyoru
Bebek_uraz Alya duydum ada da çok duydum ama beril daha yeni duydum benim de cinsiyet belli olmadı daha bir oğlum var Uraz Arel adı💙 kızım olursa inşallah Eflin Minel koyucam❤️
Srsr0304 Bebek_uraz Eflin ve Minel in anlamını tam araştırın bence .ben beğeniyorum ama anlamları heryerde değişikti.
Bebek_uraz Srsr0304 biliyorum anlamını bilmediğim ismi niye koyayım Eflin:Cennete açılan kapı demek Minel:Cennette ki inci tanesi demek artı olarak da kuran da da geçiyor👍🏻