Arkadaşlar benim daha önceden erken dönemde kimyasal düşüklerim oldu.. Çok şükür gebeliğim güzel ilerliyor bir sıkntı yaşamadık doktorum baştan beri ilişki serbest dedi.. Ama biz eşimle korktuğumuz için birliktelik olmadı hiç..Suan 24 haftadayız.. Ben eşime sorun yok yasak değil doktor serbest dedi diyorum riske atmayalım korkuyorum ya birşey olurSa diye.. (Bende de var tabi )
şimdi; şimdiye kadar hiç olmadı bu saatten sonra olurSa sorun olur mu ? böyle bir durum yaşayan var mı ?