Secilozcan merhaba, nedeni bilinmeyen infertiliden dolayı yaklaşık 2,5 yıl kadar çocuğumuz olmadı . Bir kaç doktora gittim ama nasipte olmayınca istediğimiz sonucu alamadık. Bu süreçte aşılama vs yapılmadı. İbrahim Özdurak a gittim en son hemen rahim filmi çelti ve 2. Ayımda hamile kaldım doğal yollar ve doktor takibi ilaç takviyesi ile. Aşılamadan önce imkanınız var ise bir görüşün derim . Muayene ücreti 300 tl . Gebelik oluşıncaya kadar başka ücret almayacağız demişlerdi. Yumurta takibi vs için defalarca gittim almadılar ekstra ücret.