biz varya esimle bayramda dahi disariya cikmazdik akrabalarimizi bayramlamazdik o kadar psikolojimiz bozulmustu ki herseyden bikmistik. hergun dua ederdim ozelliklede icim daraldiginda aglarken cok dua ederdim cunku aglarken yapilan dualar kabul olur. Ve insirah suresini dinlerdim o sure cok rahatlatirdi beni. Turkce anlaminida okuyordum sanada tavsiye ederim. Her zorlukta bir kolaylik var diyor ayette. Zorluktan sonra kolayligin gelecegine daha cok inaniyordum o sureden sonra. Ve adet olacagim gun ruyamda esimle beraber peygamber efendimizin mezarinda 2 rekat namaz kildik. sonra ben ellerimi actim ve: efendimiz sahit ol bizim bir evladimiz olacak dedim uyandim. o ruya beni cok etkilemisti sabah esime anlattim esimde hayra gelsin insAllah dedi. icimden herhalde hamileyim ben dedim ama test yapmadim. 1 hafta sonra doktoruma gittim kan verdim 5 haftalik hamile oldugumu ogrendim. Yani demem o ki: hersey dua ile. Sadece bu zor gunlerin gececegine inan. Henuz cinsiyeti belli degil ama kizim olursa ismini o suredede gectigi gibi yüsra koymak istiyorum. kolaylik demek anlami :) Rabbim sanada nasip edecek sabret ve kendine bir hobi bul, kafanada takma stresten hamile kalamiyorsundur belki sen.