Selam arkadaşlar bugün kontrolüm vardı kilomuz 2820 kafası aşağıya dönmüş tansiyonum çıktı 14 8 Bir dahaki kontrole kadar hergün ölçmem gerekiyormuş nstde aralıklı sancım çıktı 26sinda tekrar gidicem o zamana kadar bişey çıkmazsa görüşürüz dedi doktorum 38.hafta çatı muayenesi yapıyormuş fakat bende tansiyon çıkarsa sezeryanami alır böyle bişey yaşayan varmı? 34.hafta sancısı çıkan ne zaman doğum yapti?