sinifcianne 32. Haftanızda mutlaka çalışabilir raporu almanız gerekiyor. Ben 36. Haftaya kadar istedim. Siz 34 te ayrılmak istediğinizi söylerseniz size ona göre rapor verirler. Sözleşmeli kamu çalışanlarının işleyişini bilmiyorum. Ben özel sektörde çalışıyorum holdingin ik bölümüne mail olarak gönderdim. Sizin işlemlerinizi MEB yapıyordur bence.