Kayraruzgar Esrag hıçkırık olduğunu sanmıyorum ama gerinme gibi bişey olabilir esneme gerinme yaparken titriyor olabilir sadece tahminde bulunuyorum 😂
Efuchama Çok komik bi his ben de hissediyorum gözümün önüne gerinirken esneyen bi bebek geliyo çok şirin
Seda_123 Esrag Hıçkırığı o canım doktorlarda bile söylüyor 34 haftalığım bendede oluyor normal yani karnınla oyna o sırada geçiyor 😁
Lyg Bazen karnımda oluşan gaz sesinden korkup sıçrıyor🤣gerçekten hissediyorum bunu eşime söylüyorum inanmıyor😂🤦🏽♀️
Nzziss Esrag Evet bende de oluyor çok garip insanın içinde acayip bir şey oluyor. Kordonla oynama çok mantıklı geldi😅
Elosunannesi Aynı postu bende açmıştım ilk olduğu zmnlr acayip şaşırıyodum ne bu die eşim yanımda uyuduğu zmn bile hissediyo karnımın titrediğini alıştım artık burdaki çoğu arkdş aynı şeyi yaşıyodu ve kordonuyla oynadığında olurmus oyle diyolardı